e-shopu Psí Parťák.cz, pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.psipartak.cz.

I. Dodací podmínky

Tyto Dodací podmínky doplňují Všeobecné obchodní podmínky a blíže specifikují podmínky a způsoby dopravy, způsoby plateb za zboží a služby a převzetí zboží kupujícím.

Všechny ceny za dopravu, služby, doplňkové služby a ostatní zde uvedené ceny, jsou v těchto Dodacích podmínkách uvedeny vč. příslušného DPH.

II. Termín dodání

1. Prodávající objednávku vyřizuje nejdéle následující pracovní den po dni odeslání potvrzení o přijetí objednávky e-shopem. Zpravidla ji však prodávající vyřizuje v den (je-li pracovním dnem) odeslání objednávky prostřednictvím webového rozhraní obchodu a odeslání potvrzení o přijetí objednávky.

2. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné expedovat do 5 pracovních dní, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. Toto náhradní zboží bude expedováno po odsouhlasení kupujícím.

3. Pokud je objednávka přijatá do 13:55 hod. (platba kartou nebo na dobírku; uzavírka objednávek ve skladu je ve 14:00 hod.) a veškeré objednané zboží je skladem, zboží bude tento den expedováno a předáno dopravci a doručováno zpravidla následující pracovní den /viz podrobné info níže/.

4. Při platbě bankovním převodem je zboží odesláno nejbližší pracovní den po připsání platby na náš účet.

5. Pokud je objednávka přijata v čase po 13:55 hod. nebo o víkendech a svátcích, bude zboží expedováno a předáno dopravci nejbližší následující pracovní den.

6. Předpokládané datum doručení, pokud je známo, je uvedeno v potvrzení objednávky emailovou zprávou.

7. Pro body 3. – 6. platí ustanovení b. 2. tohoto článku.

II. Způsoby dopravy

A. Zásilková společnost Geis

Společnost Geis provádí doručení zboží v rámci České republiky v pracovní dny mezi 8:00 hod. a 18:00 hod.

Přepravce Vás bude informovat o termínu doručení prostřednictvím telefonu.
Přepravce uskutečňuje dva pokusy o doručení zásilky.

Bližší informace o své zásilce (stav a termín), ev. změna místa či termínu doručení, zjistíte a provedete prostřednictvím webového rozhraní přepravce, za pomoci svého čísla zásilky.

Zákaznický servis Geis +420 951 277 777, po - pá 8:00 - 17:00

Hmotnost zásilky 0,1 – 20 kg přepravné 75,- Kč
Hmotnost zásilky 20 – 50 kg přepravné 85,- Kč

Dopravné nad 50 kg individuální kalkulace

Cena za dobírku 37,- Kč

V ceně dopravného je zahrnuto i pojištění zásilky do výše 50.000,- Kč. V případě, že hodnota zásilky přesahuje tuto hodnotu, je připočítáván příplatek ve výši 50,- Kč za každých i započatých 10.000,- Kč hodnoty zásilky.

B. Česká Pošta

Česká pošta provádí doručení zásilky zpravidla do 24 hod. (pracovní dny) od data převzetí zásilky.

Balíkovna - balikovna.cz

Více než 2000 výdejen i mimo poštu! Dobírka ZDARMA, max. 20kg. Rostoucí síť výdejen balíků. Vyzvednutí trvá méně než 3 minuty!
Objednejte do 13:45hod. a druhý den je balík připraven k vyzvednutí.
Může vyzvednou i Váš mazlíček, pokud zadá SMS kód. Expresní přepážka s prioritním vydání balíků po zadání kódu.

Hmotnost zásilky 0 - 15 kg přepravné 59,-Kč
Hmotnost zásilky 15 - 20 kg přepravné 69,-Kč


Dobírka - ZDARMA

Rychle - Váš balík z e-shopu máte připravený v Balíkovně běžně už druhý den.
Jednoduše - s kódem pro vyzvednutí se nestihnete ani rozkoukat a už jdete domů s balíkem.
Blízko -Balíkovnu dnes najdete skoro všude. A další naše výdejny balíků přibývají.

Balík na poštu

Hmotnost zásilky 0 - 10 kg přepravné 75,- Kč
Hmotnost zásilky 10 - 20kg přepravné 79,-Kč
Hmotnost zásilky 20 - 35 kg přepravné 89,- Kč

Dobírka max. do 100 tis. Kč 37,- Kč

Balík do ruky

Hmotnost zásilky 0 - 10 kg přepravné 85,- Kč
Hmotnost zásilky 10 - 20 kg přepravné 89,-Kč
Hmotnost zásilky 20 - 35 kg přepravné 99,- Kč

Dobírka max. do 50 tis. Kč 37,- Kč

III. Doprava zdarma

1. Doprava zdarma je u výrobků označených "DOPRAVA ZDARMA" a neúčtují se přepravní náklady. Poplatky za dobírku jsou účtovány.

2. Zboží s ozn. Doprava zdarma, může být prodávajícím zasílána jen zvoleným způsobem dopravy prodávajícho a tento není možné kupujícím změnit.

3. V případě, kdy je ke zboží s ozn. „Doprava zdarma“ přidáno další zboží a celková hmotnost zásilky nepřesáhne váhový limit dopravce, je toto zboží zasláno zdarma společně. V případě, že přesáhne váhový limit, je naúčtován příslušný poplatek za vyšší hmotnost zásilky nebo zasláno samostatně a plnou taxu dopravy.

4. Doprava zdarma je u objednávek, které převyšují určitou cenu zboží, a nepřevyšují max. limity hmotnosti zásilky u zvoleného typu dopravy. Tyto parametry jsou automaticky zohledněny a vypočítány u objednávky v nákupním košíku.

U objednávek nad 999,- Kč vč. DPH je dopravné 1 x ZDARMA.

IV. Způsob platby – úhrady za zboží a dopravu

A. Platební brána ComGate

Online platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

a. Platba kartou - nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní Platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. Platba je potvrzena okamžitě a budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Akceptujeme následující karty - VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club

b. Expresní online bankovní platba - okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě a budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Česká spořitelna, ČSOB, Raiffeissenbank, Komerční banka, Fio banka, UniCredit Bank, mBank.

Platby z ostatních bank se procesují zpravidla do druhého pracovního dne, ode provbedení příkazu k úhradě bankou kupujícího.

B. Platba bankovním převodem

Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, dostanete od nás v emailovém potvrzení objednávky všechny potřebné údaje pro bankovní převod. Zboží expedujeme po připsání platby na náš účet. V případě, že email neobsahuje potřebné údaje, částku uhraďte na náš účet, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky.

Bankovní účet pro platby v Kč: 2901683856/2010 Fio banka

V. dodání a Převzetí zboží

1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

2. Doprava zásilek nad 20 kg, akvárií, terárií a objemných zásilek bez ohledu na jejich hmotnost, jako např. přepravních plastových boxů pro psy, klecí atp. se řeší individuálně. V případě, že si kupující na tento druh zboží objedná standartní dopravu, bere na vědomí, že za případné poškození či zničení zásilky nenese prodávající ani dopravce odpovědnost a zaniká tímto možnost kupujícího na reklamaci za dodávku poškozeného zboží i možnost vrácení zboží do 14 dní dle č. 5.2. VOP.

3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při jeho dodání.

4. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě poškození zboží je kupující povinen vyhotovit záznam a fotodokumentaci o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravce nebude brán zřetel a budou zamítnuty bez dalšího nároku. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

6. V případě, že kupující nepřevezme od dopravce zásilku, resp. kupující nevyzvedne zásilku a tato bude vrácena prodávajícímu, má prodávající právo od kupujícího požadovat náklady spojené s balením, expedicí a dopravou, ev. uskladněním zboží a jeho vrácení a manipulační poplatek ve výši 350,-Kč.

7. V případě dle. b. 6 čl. V mohou být kupujícímu v následující objednávce účtovány přepravní náklady dle aktuálního ceníku dopravy, kterou si zvolil v objednávce, bez ohledu na výši objednávky nebo uvedení dopravy zdarma u zboží.

8. V případě, že dojde k opakovanému nevyzvednutí zásilky kupujícím, má prodávající právo požadovat po kupujícím náklady spojené s balením, expedicí a dopravou, ev. uskladněním zboží a jeho vrácení a manipulační poplatek ve výši 600,-Kč za každou takovou nevyzvednutou zásilku. Tyto částky mohou být započteny do následující nebo následujících zásilek.

9. V případě dle. b. 8 čl. V budou kupujícímu v následující objednávce účtovány přepravní náklady dle aktuálního ceníku dopravy, kterou si zvolil v objednávce, bez ohledu na výši objednávky nebo uvedení dopravy zdarma u zboží a objednávka bude předána k expedici pouze v případě úhrady celkové ceny objednávky předem, tzn. platební kartou, bankovním převodem nebo pomocí online bankovnictví.

10. Prodávající si vyhrazuje právo na úhradu nákladů spojených s nevyzvednutím zásilky dle bodu 6. a 8. z úhrady nové objednávky kupujícího předem.

VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Prodávající je oprávněn tyto Dodací podmínky, nebo jejich části, rozšiřovat a měnit. Nové znění Dodacích podmínek zveřejní na webové stránce online obchodu s uvedením data nabytí platnosti.

Zlatko Štěpina
majitel a provozovatel

V Brně dne 29.8.2019

PsíParťák.cz - parťák pro všechny mazlíčky, domácí zvířátka a farmáře.

Revize VOP k 1.2.2020 / Aktualizace 8.11.2020